Obchodní podmínky
Platné od 5.7.2025
1. Základní ustanovení.
Smlouva, dále jen Obchodní podmínky, je sjednána mezi zákazníkem a prodejcem/poskytovatelem služeb (Lukrecie Pomněnková, IČO: 17761981, sídlo: Salmovská 1545/9, Praha 2 - Nové město 120 00, tel.: +420 774 112 552, email: lumyo.arte@gmail.com), a to na základě odsouhlasení, které je uděleno zákazníkem společně s provedenou objednávkou/rezervací.
2. Způsob platby.
1. VÝROBKY Výrobky prodejce/poskytovatele služeb* je možné hradit předem na bankovní účet prodejce/poskytovatele služeb* - 1393111039/3030, nebo hotově/QR kódem na místě. Při platbě předem převodem na účet musí být platba připsána na účet prodejce/poskytovatele služeb* nejpozději 3 pracovní dny od obdržení emailu s pokyny k platbě. Pokud dojde k prodlení, rezervace daného výrobku bude zrušena.
2. SLUŽBY Služby prodejce/poskytovatele služeb* je možné hradit přes stránky rezervačního formuláře www.reservanto.cz, a to platbou online.
3. Způsob dopravy.
Veškeré výrobky prodejce/poskytovatele služeb*, včetně dárkových poukazů (není-li vybráno elektronické zaslání) jsou zasílány prostřednictvím Zásilkovny v rámci České Republiky. Poštovné činí 80,- Kč.
4. Fakturace.
1. PLATBA PŘEDEM PŘEVODEM NA ÚČET/ONLINE PLATBA RESERVANTO Po obdržení dané částky bude vystavena faktura pro danou službu/výrobek a bude zaslána na uvedenou emailovou adresu zákazníka.
2. PLATBA HOTOVĚ/QR KÓDEM Bude vystaven paragon.
5. Rezervační poplatek u služeb.
Rezervační poplatek je vyžadován u rezervace služby (terapie, masáže) a činí 20% z celkové ceny dané služby a je účtován vždy při vytvoření rezervace. Forma úhrady je vedena přes rezervační portál www.reservanto.cz, a to formou online platby. Rezervační poplatek je odečítán od celkové ceny dané služby. V případě, že dojde k nedodržení termínu (viz. bod 6. Storno podmínky 1. SLUŽBY), zůstává rezervační poplatek prodejci/poskytovateli služeb* jako část storno poplatku.
6. Storno podmínky.
1. SLUŽBY A) Jedná-li se o službu, je možné zrušení rezervace nejpozději 24 hodin před domluveným termínem. Pokud dojde ke zrušení více jak 24 hodin předem, budou peníze v plné výši do 3 pracovních dní připsány zpět na bankovní účet, ze kterého přišly (týká se předem uhrazeného rezervačního poplatku i celé částky, pokud byla hrazena). B). Pokud dojde ke zrušení méně jak 24 hodin před domluveným termínem, činí storno poplatek 50% z celkové ceny dané služby. V případě platby předem, kdy byla uhrazena celá částka za danou službu, budou zbylé peníze do 3 pracovních dní připsány zpět na bankovní účet, ze kterého přišly. V případě uhrazení rezervačního poplatku ve výši 20% z celkové ceny služby, bude vystavena faktura se splatností 14 dní na uhrazení zbylé částky do výše storno poplatku. C) V případě zrušení méně jak 8 hodin předem nebo nedostavení se na termín, činí storno poplatek 100% z celkové ceny dané služby. V případě uhrazení rezervačního poplatku ve výši 20% z celkové ceny služby, bude vystavena faktura se splatností 14 dní ode dne vystavení na uhrazení zbylé částky do výše storno poplatku. D) Pokud se jedná o službu vybíranou skrze dárkový poukaz, musí být rezervace zrušena nejpozději do 24 hodin před domluveným termínem. Dojde-li ke zrušení méně jak 24 hodin před domluveným termínem, bude 50% z ceny rezervované služby odečteno z celkové hodnoty dárkového poukazu. Dojde-li ke zrušení méně jak 8 hodin předem nebo k nedostavení se, bude 100% z ceny rezervované služby odečteno z celkové hodnoty dárkového poukazu. Pokud je hodnota dárkového poukazu nižší než výše storno poplatku za danou službu, bude vystavena faktura se splatností 14 dní ode dne vystavení na uhrazení zbylé částky do výše storno poplatku.
2. VÝROBEK/DÁRKOVÝ POUKAZ A) Jedná-li se o výrobek (kromě dárkového poukazu), který byl již zaslán adresátovi a dojde k jeho nevyzvednutí, bude účtován poplatek 150,- Kč. Zbylé peníze budou do 3 pracovních dní ode dne přijetí zásilky zpět k prodejci/poskytovateli služeb*, zaslány na bankovní účet, ze kterého přišly. B) V případě dárkového poukazu (není-li vybráno elektronické zaslání), který byl již zaslán adresátovi a dojde k jeho nevyzvednutí, bude účtován poplatek 150,- Kč. Zbylé peníze budou do 3 pracovních dní ode dne přijetí zásilky zpět k prodejci/poskytovateli služeb*, zaslány na bankovní účet, ze kterého přišly. C) Pokud jde o výrobek objednaný skrze dárkový poukaz, který byl již zaslán adresátovi a dojde k jeho nevyzvednutí, bude celá hodnota dárkového poukazu ponížena o 150,- Kč. V případě, že je hodnota dárkového poukazu nižší než výše poplatku, bude vystavena faktura se splatností 14 dní ode dne vystavení na uhrazení zbylé částky do výše poplatku.
7. Reklamace.
A) Vrácení bez udání důvodu je možné pouze u výrobků (kromě dárkového poukazu) prodejce/poskytovatele služeb*, a to nejpozději do 14 pracovních dní od převzetí zásilky. Výrobek nesmí být poškozený.
B) U dárkového poukazu prodejce/poskytovatele služeb* je možné vrácení bez udání důvodů do 14 pracovních dní od převzetí (odeslání na email) pouze u elektronické verze. C) V případě, že výrobek/dárkový poukaz prodejce/poskytovatele služeb* došel poškozený, došlo k záměně za výrobek jiný, došlo k překlepu či tiskové chybě na poukaze, nebo dojde-li k poškození výrobku bez zákazníkova zavinění, lze jej reklamovat nejpozději do 24 měsíců ode dne koupě. Reklamace nebude uznána pokud bude zřejmé, že se s výrobkem/dárkovým poukazem zacházelo hrubě a nesprávně, čímž došlo k jeho poškození, nebo v případě, že platnost dárkového poukazu již skončila.
D) Reklamace služeb je možná pouze na základě písemného vyjádření stížnosti zaslaného do 90 dní od dané procedury/ošetření, a to na email lumyo.arte@gmail.com prodejce/poskytovatele služeb*, který pak celou záležitost zhodnotí a učiní případné další postupy.
*Prodejce/poskytovatel služeb uvedený v této Smlouvě, viz bod 1.